UNE - Green Pride Volume Mascara

Jag var och hälsade på Angelica för ett tag sedan, och förutom massa härligheter från hennes "jag använder ej"-smink, så hade jag sån tur att hen hade fått tag på UNE's Green pride volym-mascara på en rea i Åhléns, drottninggatan. 
 
And omg, I love it! Förutom ekologiska, 100% naturliga ingredienser så får mina fransar sådan jäkla VOLYM! Jag brukar aldrig normalt köra utan eyeliner, då jag alltid prioriterar spindelbensmascaror framför volymmascaror så det ser lite tomt ut eheh. Men tycker verkligen jag har möjlighet att få båda med den här! Några av ingredienserna är bivax, carnaubavax och sheasmör - vilket får mitt Lush-hjärta att hoppa av glädje. Låter som rena dunderkuren för fransarna! 
 
För mig har den hållit hela dagen utan problem - än så länge - men har läst lite recensionerna om att den inte håller lika bra för alla. Tyvärr fungerar ju produkter olika för alla, men för mig är den här mascaran en ny favorit! Älskar den korsta borsten, gör att den är lätt att kontrollera och att bygga på 'endast där jag själv vill'. 
 
Ordinarie pris ligger runt 170 kronor.
Make up & recensioner, What was going on today? | |
Upp