TÄVLING:

Äntligen fick jag diverse fingrar ur diverse
gömda delar på kroppen,
och fixar tävlingen.
Jag skulle leverat bättre kvalité på bilderna,
om jag hade haft PS på min älskade pojkväns dator,
men tyvärr.


Priserna är: En av dessa urfina mineralögonskuggor! Här och här&här recenserar jag två av färgerna, den tredje har jag inte själv, men den är Granitgrå som namnet säger, matt och jag skulle använda den som grundfärg eller till lite ljusare sotningar!
(Det ser ut som att förpackningen är lite skavd/smutsig, men det är plasten!)
 
Första pris blir att få välja vilken man själv vill ha av färgerna, och dessutom får man med en liten extra present.
Sen vinner två andra pris - vilket är en ögonskugga var!

För att delta:
Skicka en kommenar där det framgår att du är med och tävlar!

För att kunna vinna första pris:
- Länka min blogg, att du tävlar och en valfri bild (dessa är ju inte så snygga så ta nån cool!) i din blogg/instagram/diverse, ha med det i din kommentar/skriv en ny kommentar med länk.

Glöm inte:
Ange fullt namn och giltig email - annars kan jag inte skicka dig svar om du vinner!
 
Och tävlingen avslutas om drygt en vecka - den 23 sepetember!
Avslutad.
Make up & recensioner, What was going on today? | |
#1 - - Josefine:

Jag är definitivt med och tävlar! :*

Svar: Nice!:D
Alexandra Johansson

#2 - - Josephine Sjögren:

Är med å tävlar! :)

Länk till inlägget: http://dressyrkompis.blogg.se/2012/september/ogonskuggor.html#comment

Svar: Underbart.:)
Alexandra Johansson

#3 - - hanna w:

Jag är absolut med och tävlar! :)

Svar: Fint!:D
Alexandra Johansson

#4 - - Virvelvindsflickan (Tamlina Skoog Holmkvist):

Jag är med och tävlar, ska alldeles strax slänga upp ett blogginlägg & länka till dig, bruuuden.

/vet inte om e-mailen syns för dig.
[email protected]

#5 - - Virvelvindsflickan (igen):

Här finner du blogginlägget:
http://envirvelvindsflicka.blogspot.se/2012/09/jag-ar-med-tavlar.html

Svar: Fint!:D
Alexandra Johansson

#6 - - Sara:

Jag är med! :)

Svar: Wiih!:D
Alexandra Johansson

#7 - - Kitten:

(ej med och tävlar då jag vet nada om smink hehe så låter andra som kan ha sin chans) Men skulle va kul att sponsra en tävling nån gång :)

Svar: Det har jag absolut inga invändningar mot! vore awesome:)
Alexandra Johansson

#8 - - Alma:

Jag är med! :)
Länk till inlägg, http://runtosatan-forgodssake.tumblr.com/post/31589453251/ar-med-och-tavlar-om-en-finfin-ogonskugga-pa-denna.

Svar: Kul!:D
Alexandra Johansson

#9 - - Ida Norén:

Detta blir då alltså första tävlingen jag är med i. Vanligtvis skulle jag väll fortsätta bläddra vidare, men kunde inte heljda mig då jag såg dessa fina skuggor.

Du hittar mitt bidrag här: http://idanoren.devote.se/blogs/22041625/taevling---atypi.htm#WriteComment


Svar: Fint!:D
Alexandra Johansson

#10 - - elin vängbo:

jag är med!!

Svar: !:D
Alexandra Johansson

#11 - - hanna wallberg:

jag är med!!!

Svar: !:D
Alexandra Johansson

#12 - - Jennifer Kristiansson (Elybi Angeleyes):

Hej jag vill vara med och tävla om ögonskuggorna! :D
Jag är ett stort fan av dig typ eller vad man ska säga , du är super vacker o du ger mig inspiration ^^<3 Jag Länkar din blogg samt instagram, via instagram med hashtagen (#) #atypii!
Kram Elybi :)
hitttar du inte den så är mitt username på instagram: ElybiAngeleyes

Svar: !:D
Alexandra Johansson

#13 - - Kitten:

Sv: Får vi fixa ihop något snart! :)

Svar: Bara att säga till någon gån gefter den här tävlingen!:D
Alexandra Johansson

#14 - - Barry:

Jag är med!

Svar: Wiih!:D
Alexandra Johansson

#15 - - Ida:

Ååååh, jag vill supergärna vara med! Får man använda en av bilderna på dig ifrån recensionerna i sitt inlägg där man länkar tävlingen? :) kommer länka på alopexlagopus.blogg.se. Superkul tävling ju!

Svar: Du får ta vilka du vill!:D
Alexandra Johansson

#16 - - Malia:

Åh jag vill gärna vara med o tävla!=)

Svar: Absolut!;D
Alexandra Johansson

#17 - - Chanelle:

Jag är med och tävlar. Vet inte om detta blev uppenbart nog. Men; JAG VILL GÄRNA HA SMINK!

Svar: !:D
Alexandra Johansson

#18 - - 5:

Hej du! Jag är med :*

Svar: fina saker!:D
Alexandra Johansson

#19 - - Frida:

Jag är med och tävlar!

http://detfulastesomfinns.blogg.se/2012/september/tavling-atypi.html

[email protected]

Svar: :D
Alexandra Johansson

#20 - - bella:

Jag är med! :D

Svar: NICE_!
Alexandra Johansson

#21 - - Ida :

Här har jag länkat till tävlingen :D http://alopexlagopus.blogg.se/2012/september/alexandras-tavling.html

Svar: WIh!:D
Alexandra Johansson

#22 - - Chanelle:

http://chanellerupp.devote.se/

Där har du ett inlägg också! Valde Zombieboy som bild för jag vet hur du diggar tattoos och zombies. Sen är han ju jävligt het också...

Svar: ;D
Alexandra Johansson

#23 - - Lax!:

Jag jag jag! <3

Svar: FINT!:*
Alexandra Johansson

#24 - - Cornelia och bitterheterna:

Jaa! Jag vill vara med

http://bitterheterna.blogspot.se/2012/09/tva-tips-en-tavling-och-ett-gratisprov.html#.UFeWD47E-X0


PUSS!

Svar: PUSS
Alexandra Johansson

#25 - - lisamaja anderson:

Jag vill vara med och tävla http://web.stagram.com/p/283129160232932443_10553908

Svar: :D
Alexandra Johansson

#26 - - Emmy:

Vad kul!Klart jag vill vara med!

Svar: WOHO!:;D
Alexandra Johansson

#27 - - Terese:

Vill vara med! :D

Svar: FINT!:D
Alexandra Johansson

#28 - - Fridde:

Jag vill vara med och tävla! :D

Svar: Kul!!:D
Alexandra Johansson

#29 - - catarina:

jag tar sista chansen här nurå haha - jag är med! :D

Svar: ASBRA:D
Alexandra Johansson

#30 - - Frida:

Är med och tävlar, lite såhär i efterhand, hihi.

Upp